|
gdzie transportować szkło?
|
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Witam wszystkich. Gram w open TTD mniej więcej od pół roku, do tej pory obchodziłam się bez korzystania aktywnie z pomocy, niestety mam problem jak w temacie. Do miasta się nie da, ale może coś ominęłam?
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 0
do fabryki samochodów i gdzies jeszcze ale nie pamietam dokladnie
(09-03-2010, 22:38)grzybek69 napisał(a): do fabryki samochodów i gdzies jeszcze ale nie pamietam dokladnie
Kurcze pieczone, ślepa jestem czy co? Nie mam żadnych takich...może coś mi się nie otworzyło, czy jak? Fabryka szkła jest, a żadnych fabryk samochodów nie ma, a już jestem w 2035r. (singleplayer póki co)
to w takiej sytuacji moze masz cos nie tak z ustawieniami ngrf!! bo jak masz piasek, i cała reszte potrzebna do tworzenia szkla to powinna byc i taka wielka szara fabryka
Liczba postów: 1,370
Liczba wątków: 52
Napisz jakich GRF używasz
10-03-2010, 12:26
(10-03-2010, 09:07)Rysh napisał(a): Napisz jakich GRF używasz  Na zdjęciach newGRF jakich używam. Przy tym ustawieniu nie mam problemów z grafiką. Przy innych mniej więcej po 5 min gry wysiada grafika i muszę przejść do systemu i znów wejść do gry (może problemy z odświeżaniem :? )
[Obrazek: 82352168266825118148.png] [Obrazek: 83935198910112318950.png]
Liczba postów: 458
Liczba wątków: 35
czemu tylko jeden ECS?Chyba przez to ci sie placze,przeciez jest mnostwo tematow jak instalowac ecs ;p
dzieki za podpowiedz, mam nadzieje, ze teraz bedzie odpowiednia fabryka, przetestuje jutro.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 4
A ja sie podpisuje z kwestią - czym je transportować? Jestem już w 2044 roku i nie mam żadnych wagonów ani pojazdów (ciezarowek) do jego transportu. Podobnie z pojazdami wyprodukowanymi
ściągnij sobie old wagon with new cargos
Liczba postów: 206
Liczba wątków: 5